Subject: Tõestamistoimingute aruandest - Rae vald
From: "Martin Minn" <[email-masked]>
To: "[email-masked]"
Date: Mon, 27 Jan 2025 09:59:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Käesolevaga annan teada, et Rae vallas ei tehtud 2024 aastal ühtegi
tõestamistoimingut.

Lugupidamisega

Martin Minn

vallasekretär

Rae Vallavalitsus

______________________________

Tere!

Vastavalt notariaadimäärustiku §-le 134 lg 1 esitab iga linn ja vald
hiljemalt iga aasta 1. veebruariks Justiits- ja Digiministeeriumile
aruande lõppenud aasta tõestamistoimingute kohta (ärakirja kinnitamine,
väljavõtte õigsuse kinnitamine, volituse tõestamine, avalduse tõestamine).

Aruanne esitatakse e-kirja manusena eraldi failis. Aruande faili
pealkirjas peab sisalduma linna või valla nimi või nimetus ja sõna
„aruanne”.

Palun saatke aruanne e-posti teel aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]> .

Aitäh kõigile, kes on aruande juba esitanud!

Rina Sillandi
Nõunik
Vabakutsete talitus
Justiits- ja Digiministeerium
[email-masked] <mailto:%7BE-mail%7D>
www.justdigi.ee <https://www.justdigi.ee/> | Suur-Ameerika 1, Tallinn